Saturday, March 12, 2016

ONE STOP ISLAMIC SCHOOL

Assalammualaikum wbt..

Dah lama saya tak jenguk Blog ni dek kesibukan ...Apa khabar semua follower dan pembaca blog sekalian.. Hari ni saya cuma nak share Youtube Video anakanda Mu'az dan rakan-rakannya yang merupakan tugasan PT3 mereka. Mohon pembaca semua LIKE & SHARE serta berikan mereka semangat agar mereka berjaya dalam peperiksaan PT3 hujung tahun ini.. Segala kerjasama semua saya dahului dengan jazakumullah hu khayran khateeran...  :)  Insya-ALLAH moga terus diberi kesihatan dan kesempatan oleh Allah untuk menulis lagi..


2 comments:

  1. Assalamualaikum sis..kalau boleh saya nak bertanya tentang sekolah2 yang sis pernah mention dalam blog ini dulu (MCDC dan Baitul Quran). kalau sis baca komen ni mohon email saya ya.. najmins@gmail.com
    jazakillahu khairan

    ReplyDelete
  2. lama puan tak bersiaran..
    saya menunggu2 update puan.. saya keliru.. mohon kita berhubung di email
    shanorita@ypm.org.my

    saya pernah sama menyertai ICDC atas review puan
    anak saya juga pernah daftar di AKademi Al Fawwaz.. utk dua tahun.. tp anak homesick
    skrg saya sgt keliru..

    ReplyDelete